Csak egy kis kreativitás kell, na meg egy lépésről lépésre útmutató a kezedbe, és néhány nap alatt készen lehet a következő ajánlatod landing oldala, amit A-Z-ig te magad terveztél! 2x1.5 órában megmutatom, mire figyelj szolgáltatóként, hogy az értékesítési oldalad tervezése ne időigényes feladat, hanem kiszámítható projekt legyen - természetesen ügyfélcsalogató végeredménnyel.
Egy értékesítési oldallal nem szépségversenyt kell nyerni, hanem ügyfeleket! Nincs szükség designeri vagy programozói tudásra, csak az eltökéltségedre, a tanulási vágyadra és a kreativitásodra! Szolgáltatóként utóbbi háromban biztosan bővelkedsz.
Követhető és azonnal alkalmazható megoldásokat kapsz, hogy végre ne a fióknak írd az ötleteidet, hanem legyen bátorságod kirakni azokat a webre.
Az anyag a webmill.hu 2024 szeptemberi Land Impact workshopjának felvétele.
Konyhanyelven magyarázok el mindent. Pont úgy, ahogyan webdesignerként az ügyfeleimet is tanítom a videós útmutatóimban. Ügyelek rá, hogy közérthető legyen, ahogy mondom, illetve megvalósítható legyen, amit mondok. Nincs mit kockáztatnod...
Gyakori hibák, amelyeket még a webdesignerek is elkövetnek. Te ne ess bele ezekbe! Lesz egy biztos alapod, amire bármikor építkezhetsz és amiből a későbbi landing oldalaid is kinőhetnek. Csak rajtad áll, hogy holnapra vagy a jövő hétre kell-e.
A landoló oldalak pszichológiája. Melyik ajánlathoz, milyen hosszú landing oldallal tervezz. Milyen tartalmi elemek teszik vevőszerzővé az értékesítési oldalt? Hogyan tálald az ajánlatodat egyedi módon? Tudni fogod, hogyan gondolkodnak, hoznak meg egy döntést és vásárolnak az emberek a weben.
Honnan tudhatod, hogy sikeres volt-e a kampányodra felhúzott landing oldal? Mérés és összehasonlítás a "saját szinted szerint".
Kezdő- és haladóbarát eszközök, amelyeket landing oldal építéséhez használhatsz. Tök mindegy, hogy a Mailerlite-ban mozogsz otthonosan, vagy egy Wordpress-sablont fogsz áttdolgozni. Nem programismeretről lesz szó, hanem azt tanulod meg, hogy miért harapnak az ajánlatodra.
✅
2x1.5 óra felvétel. A te időd is drága és az enyém is az. Nem rabolom az értékes idődet haszontalan dolgokkal, amikor a családoddal, a barátaiddal lehetnél, vagy a vállalkozásoddal foglalkoznál.
✅
Kezdőbarát - nem kell "webdesignerül" beszélned, hogy megértsd a workshopban elhangzottakat
✅
Másolható landing oldal sablonok a gyorsabb és hatékonyabb értékesítési oldal építéshez
✅
A felvételt nem törlöm, korlátlan ideig hozzáférsz
Az anyag a webmill.hu 2024 szeptemberi Land Impact workshopjának felvétele.
Szemfényvesztő megoldások helyett a konverzióvezért tervezésben hiszek. Vagyis mindig azt nézem, hogyan tehetnénk a honlapodat és rajta az ajánlatodat a vevőid szemében vonzóbbá. Hogy még többet adj el a szolgáltatásodból, hogy még többen regisztráljanak hozzád, kérjenek tőled ajánlatot, vagy töltsék le a kiadványod, amin hónapokon keresztül lelkesen dolgoztál.
Erről a nézőpontról sok webdesigner megfeledkezik, vagy csak nem mondja ki, mert az a fancy, hogy “a weboldal a névjegykártyád”, még ha nem is igaz. Webdesignt szerkeszteni és weboldalt tervezni ugyanis nagyon nem ugyanaz a kávéház.
A honlapod úgy is lehet márkaazonos, hogy közben képes eredményeket szállítani. Olyan eredményeket, amelyeket kitűztél magadnak. És olyan eredményeket is, amelyekről azelőtt álmodni sem mertél.
Mindkettőről meg akarom neked mutatni, hogy a legnagyobb médiazajban sem lehetetlen elérni.
#
Freelancer
Az olyan ambiciózus vállalkozók tervezője, mint amilyen te vagy.
A weboldalt tervezte és fejlesztette: Gaál Bernadett | © 2018-2025 Minden jog fenntartva! | A szöveges vagy videós tartalmak utánközlése csak engedéllyel lehetséges.