Új projektekre a konzultáció és az árajánlatkérés folyamatos, azonban kérlek vedd figyelemben, hogy elfogadott ajánlat esetén a közös munkánkat legkorábban 2024 áprilistól tudom vállalni. Köszönöm a megértésedet!

MaszkOff landing oldal mobilnézetben

MaskOFF arcápolók

A vadi új MaskOFF a vidám, trendkövető, elsősorban a 20-40 éves korosztályt szeretné megszólítani bőrápoló és arctisztító maszkjaival. Célcsoportjuk nemcsak a nők, hanem a külsejükre, egészségükre igényes férfiak is.

Professzionális, mégis bárki számára hozzáférhető termékeket árulnak, amiket az elfoglalt anyukák használnak, miközben egy legénylakás fürdőszobájában is megállják a helyüket. Termékeikkel most készülnek piacra lépni: ehhez szükségük volt egy, a fentiekhez illeszkedő logóra, uniszex csomagolásra, valamint egy landing (sales) oldalra.

A MaskOFF egy olyan márka, ami mindenki bőrét szeretné szebbé tenni, legyen az férfi vagy nő. Fiatal, aki már vigyáz a bőrére, vagy idősebb, aki megóvni szeretné! A szépség relatív fogalom, de az ápolt bőr mindenkit vonzóbbá tesz!

Játékos, de nem harsány

A márka színeivel kapcsolatban az ügyfélnek határozott elképzelései voltak: az által biztosított képek stílusa határozta meg az arculatot. A rózsaszín és a sárga árnyalatai köszöntek vissza a csatolt képanyagokon, így nem is volt kérdés, hogy a játékos, bohókás, vidám kifejezések lesznek a hívószavai ennek a márkának.

MaszkOff arcápolók arculattervezés

A logótervezés során fontos volt, hogy annak üzenete kis méretben, egy színben használva (pl. fehér) se sérüljön. A MasOFF végül egy lekerekített, tipográfiai logót kapott, egyedisége mégis abban van, hogy az „o” betűt egy, a kikapcsoló gombokról visszaköszönő jel helyettesíti.

MaskOFF uniszex kozmetikai márka logóvariációk

Professzionális arcápolás otthon

Egy jó sales oldal nem azt hajtogatja, hogy milyen jó a termék, hanem előre megválaszolja a vevő kérdését: milyen előnye származik neki abból, ha megveszi. Miért lenne szüksége rá? Mitől más ez, mint az összes többi, amit a boltban megkap? A vásárló végig kifogásokat fog keresni, és minél különösebb a termék, amit el akarnak neki adni, annál több ürügyet fog találni, hogy ne vegye meg.

Lehet egy termék bármennyire szokatlan, ha a jól felépített értékesítő szöveget átgondolt, tervezett webdesign kíséri, garantáltan több árut raknak a kosárba.

Webdesign és arculattervezés a MaskOFF arcápolónak

A MaskOFF család 3-féle termékkel tervezett piacra lépni: szemkörnyékápoló, hidratáló maszk és arctisztító pakolás papírtasakos csomagolásban. A landing oldal, ahová Instagram- és Facebook-hirdetésekből jönnek az érdeklődők, ezekhez biztosít azonnali vásárlást.

Felcsigázás, bizalom, vásárlás

A MaskOFF landing oldala a szokott sales utat járja be. Azaz: egy erős felütéssel ragadja meg a figyelmet, amit a kiemelt termékelőnyök követnek (ikonokkal illusztrálva, hogy gyorsan befogadható információhoz jussanak az érdeklődők). Ezt követi részletesebb, képekkel illusztrált leírás a termékekről, majd a landing oldal rákanyarodik a bizalmi elemekre.

Mivel az uniszex arcápolási márka esetében szokatlan termékekről van szó, kétféle bizalmi elem került az oldalra. A videó azt mutatja be, hogyan kell használni a termékeket. Választ ad az olyan ki nem mondott kérdésekre, mint: milyen a termék állaga, tartóssága, színe, és hogy milyen gyorsan szívódik be. A másik bizalmi elem a vásárlói visszajelzések.

Statisztikák szerint az érdeklődők 61%-a legalább 4-5 véleményt elolvas egy szolgáltatásról vagy termékről, mielőtt döntene. 69%-uk pedig értékelt már céget.

A meggyőzés ereje

A magasabb kosárérték elérése érdekében 3-féle csomagból lehet választani. Kiemeltként szerepel az oldalon az a variáció, amely a legjobb ár-érték arányú termékeket biztosítja. Ez, és a másik két variáció is azonnal kosárba helyezhető. A felhasználói élményt javítja, hogy nincs mennyiségi megkötés, tehát bármennyi csomag a kosárba helyezhető és a pénztár oldalon bankkártyával fizethető.