Csipcsip csíra webshop design

Csipcsip Csíra

A Csipcsip Csíra egy zöldcsírák termesztésével foglalkozó vállalkozás új brandje, amellyel az egészséges életet választó vásárlók felé szeretnének nyitni. A vállalkozás eddig kizárólag az éttermek beszállítója volt, de most úgy döntöttek, hogy szeretnék ezeket a friss és zamatos növényeket megismertetni az átlagfelhasználókkal is.

A friss csírák terítése bioboltokon, piacokon, vegán helyeken keresztül fog történni. Nagyobb, családi kiszerelésekben, valamint és kis egy-egy étkezést biztosító csomagokban.

A vállalkozás új arculatot húz fel a Csipcsip Csírára, amellyel játékos, környezetbarát, etikus termelő benyomását szeretnék kelteni.

Fontos szempont volt továbbá, hogy akár

egy egyszerű bélyegzővel is arculatosítható legyen egy csomagolás, ami nemcsak anyagilag könnyebbség, de környezettudatos is.

Csipcsip csíra arculattervezés. Logó egy vászonzsákon

Útvesztő a kézműves-bio-növény háromszögben

A konkurenciaelemzés gyorsan rávilágított, hogy a logóval nem lesz könnyű megfelelni a következő kitételeknek:

  • kerülje a elhasznált, gyakori formákat,
  • ha lehet, ne legyen benne zöld szín,
  • legyen játékos a megjelenés.

A kézműves-bio-növényes logók – sajnos – a klisék tárháza: szinte mindegyiken levél, hajtás, vagy napocska köszön vissza, és a színek sem túl változatosak. Tulajdonképpen a beszédes név „mentette meg” ezt a projektet. A csipcsip (madár) és a csíra (hajtás) formák összeolvasztásával végül sikerült egy barátságos, mégsem gügye logót tervezni.

Csipcsip csíra zöldcsírákat termesztő vállalkozás arculata

Webshop, ami nem szállít házhoz

Mivel a friss csírák (heti és kétheti termesztésű) terítése külsős partnereken keresztül történik, egy informatív webshop volt a cél blog és receptfunkciók betervezésével. Kiemelt feladat volt annak bemutatása, hogyan jut el a friss csíra a partnerboltokba, és hogy mi történik a házhoz szállítás helyett.

Már a főoldal megtervezése során fókuszba kerültek azok a látogatók, akik most találkoznak először ezzel az alapanyaggal, vagyis nem ettek még csírákat, nem ismerik a jótékony hatásait. A főoldal első két szekciója az ő meggyőzésükre szolgál, majd a következő szakaszból a receptekre lehet tovább lépni, illetve arról lehet olvasni, hogyan lehet megőrizni a termék frissességét.

Csipcsip csíra webshop főoldal

Külön szekciót kapott a szállítási információ ikonokkal, amely alatt rögtön a termékekről lehet bővebben tájékozódni. A rendelhető termékek 4-féle kategóriába kerültek, hogy a bizonytalan vásárlók is megfelelő döntést hozzanak: immunerősítő, antibiotikum hatású, méregtelenítő és keverék.

Mivel a vásárlók között lehetnek olyanok, akik még nem ettek csírákat, a termékoldal kapott egy külön szekciót, ahol a csírák felhasználhatóságáról és ízéről lehet olvasni. Figyelmeztetés is került a termékoldalra, ami bizonyos betegségekkel küzdő vevők figyelmét hívja fel az aktuális termék fogyasztásának lehetséges veszélyeire.

A tudatos vásárlást könnyíti, hogy a vevők egyszerre, ikonokkal jelölve látják a termékvariációkat, vagyis a 3-féle kiszerelést a kis tálcástól a nagy családi ládáig. A rendeléshez nincs más dolguk, mint kiválasztani a nekik megfelelő kiszerelést, a mennyiséget, majd kosárba helyezni a tételt.

Csipcsip csíra webshop termékoldal design